تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
نشست تخصصی گروه جراحی اعصاب استان در بیمارستان آپادانا

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۶/۰۳/۰۵

بنا به گزارش واحد روابط عمومی بیمارستان آپادانا پنج شنبه 4 خرداد1396 نشست  گروه  متخصصین جراحی مغز و اعصاب استان خوزستان به دعوت گروه جراحی مغز و اعصاب بیمارستان آپادانا با حضور آقایان دکترعیدی عبدالخانی ،تقوی،باربدست،شاملو،شاه ولی(رادیولوژیست) و آقای دکتر فرامرز بهشتی فر مدیرعامل بیمارستان آپادانا برگزار شد.

در این نشست  ابتدا توانمندی های پزشکی،تجهیزاتی،تاسیساتی ،بیمارستان معرفی و به اطلاع حاضرین رسانیده شد. و سپس از پروژه های تکمیل شده و نیز در حال تکمیل همچون مرکز تصویر برداری پیشرفته تمام دیجیتال (ام آر آی ، سی تی اسکن، رادیولوژی ، ماموگرافی، سونوگرافی و ... )، اتاق عمل فعلی و نیز پروژه اتاق عمل آبی جدید که در حال تکمیل میباشد و دارای ویژگی های منحصر بفرد در بین سایر اتاق عمل های استان می باشد ،همچنین بخش بستری ویژه VIP  که تا چند روز آینده به بهربرداری خواهد رسید صحبت و به اتفاق جمع حاضرین بازدید حضوری به عمل آمد .

در این نشست نیز توانمندی های مورد نیاز جراحان به خصوص گروه مغز و اعصاب  همچون تصویربرداری ام آر آی و سیتی اسکن و نیز رادیولوژی معرفی و نقاط قوت آنها را نسبت به مراکز دیگر جهت انجام امورات پزشکی مستقل و متمرکز بیان نموندند .

لازم به ذکر است هدف از برگزاری این نشست تخصصی ضمن بیان مسائل صنفی و علمی گروه جراحی اعصاب استان ،آشنا نمودن متخصصان این حرفه با توانمندیهای بیمارستان فوق تخصصی آپادانا در راستای گسترش تیم جراحی اعصاب و ستون فقرات آپادانا برای ارائه خدمات به روز با آخرین پیشرفتهای این حرفه برای بیماران داخلی و خارجی استان می باشد.

در آخر به امید پروردگار و نیز همت سایر پزشکان با سابقه  و درخشان در گروه های  مختلف پزشکی و جراحی همچون ارولوژی ،نرولوژی،ارتوپدی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی (ENT) ، چشم پزشکی ،جراحی عمومی و . . .  شاهد تشکیل گروه های تخصصی و فوق تخصصی  دربیمارستان آپادانا و نیز استان خوزستان باشیم .

ما وارث پزشکانی هستیم که عاشقانه در راه خدمت رسانی بهتر به مردم عزیز شهرمان پایه های این بیمارستان را بنا نهادند

ما صادقانه و عاشقانه طی مسیر خواهیم نمود، درست همانند گذشتگان عزیز آپادانا؛

 


fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا